´

2011-04-18
21:01:44

Update...

hellu.
jag fick massor med födelsedagspresenter igår, och en massa pengar!!!
WOW! Hade verkligeni nte räknat med så mycket! Helt amazing!!!!
Tack så mkt F.F och Anders och Helena!
men förutom det så fick jag tre filmer, en skiva, kläder och så alla pengar förstås!
Idag är ju första dagen som kan räknas som påsklov och idag har jag diskat, kollat på två av
filmerna jag fick igår och stekt pannkakor (jag vet att jag käkar det ofta men det e ju så j*vla gott!!!)
här e en bild på min pannkaksstekaroutfit:

Snyggt va, haha!!!
och sen en bild på mig från i förrgår:

Inte den vackraste kanske, men den får duga!
inget mer å säga just nu sååå......
See ya!!!


Kommentarer:
#1: becca a

fin blogg! :)

2011-04-19 @ 09:28:32
#2: Ida

tack!

2011-04-29 @ 16:57:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: